Гарантійне обслуговування
Гарантія надається від виробника на термін від 12 місяців до 7 років в залежності від сервісної політики виробника. З терміном гарантії Ви можете ознайомитись в описі кожного товару на нашому сайті або уточнити у менеджера по телефону. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон магазину «Добрий Вітер».Наголошуємо, що наша компанія надає безкоштовне гарантійне обслуговування протягом усього гарантійного терміну експлуатації.
Розширена гарантія на кондиціонери:
Компанія «Добрий Вітер» одночасно є продавцем техніки, проектно-монтажною організацією та має статус авторизованого сервісного центру таких торгових марок: Mitsubishi electric, Daikin, Neoclima, Electrolux, Toshiba, Osaka, Cooper & Hunter, Carrier, Leberg, AUX, LG, Media, Idea, Ballu, Zanussi та інші. Завдяки цьому, ми маємо можливість надати покупцеві розширену гарантію, коли, у разі настання гарантійного випадку, всі витрати з діагностики, демонтажних/монтажних робіт і транспортування бере на себе і наша компанія разом з виробником кондиціонерів. Покупець у цьому випадку не несе жодних додаткових витрат.
Ми завжди йдемо на зустріч своїм клієнтам і намагаємося проводити роботи з гарантійних випадків у більш стислий термін, ніж цього вимагає законодавство. За нашою статистикою, приблизно 80% звернень закриваються протягом 3 робочих днів.
Гарантія на монтаж кондиціонера
У разі коли кондиціонер купується разом із установкою, термін гарантії на монтаж відповідає гарантійному терміну виробника кондиціонера. Гарантія на монтаж кондиціонерів від стороннього продавця – 1 рік.
Повернення товару:
Ми поважаємо вибір кожного покупця та завжди готові піти йому на зустріч. Саме тому ви завжди зможете повернути товар протягом 14 днів, якщо він вам чимось не підійшов.
Закон про захист прав споживача
Повернення товару відбувається, за дотримання наступних умов:
- наявність чека про сплачений товар;
- купівля зберегла свій товарний вигляд та вид його комплектуючих: відсутність механічних пошкоджень, потертості, подряпини тощо;
- збережено захисні плівки на товарі, оригінальна упаковка не пошкоджена;
- збережено повну комплектацію товару, передбачену виробником: аксесуари, витратні матеріали, документацію, гарантійний талон тощо;
Етапи повернення товару:
- переконатися, що від дати придбання минуло не більше 14 днів.
- звернутися до нашої компанії за телефонами (050) 512-43-33; (0542) 79-79-23 і домовитися про зустріч
- мати при собі: 1) документ, що підтверджує покупку (витратна накладна або касовий чек); 2) пластикову картку, якщо за товар ви розраховувалися нею 3) документ, що засвідчує особу (паспорт, права водія, закордонний паспорт, пенсійне посвідчення)
За будь-якою додатковою інформацією звертайтесь за телефонами (050) 512-43-33; (0542) 79-79-23
Сподіваємося, що ви залишитеся задоволені покупками у нашому інтернет-магазині!